SevgiSelim14 duş aldırırken simdi farkettik isilik mi yoksa Yedigim bişeyden alerji mi olmuş en fazla böyle karnında var belirli biyerine krem sürdüm eger geçmişse doktora götüreceğiz ( alanyada yasiyoruz burası artık ısınmaya basladi)
aselliyam23 SevgiSelim14 canım uyuz yada alerji büyük ihtimal benim bebeğimde aynı bu şekilde olmuştu uyuz tedavisi gördük hala geçmedi lanet bişey alerji de böyle yapıyor ama bilgin olsun
simsimum SevgiSelim14 bizde De oldu geçen hafta benim yediğim bir şey etkilemişti alerjik olabilir sizinde
Alya5454 SevgiSelim14 aynısı 1 ay önce başıma geldi alerji bu doktorla irtibata geçtim hemen kusmuyorsa takipte kal bekle dedi o.gunu de ilk defa kıyma yedirmiştim sık sık duşa sokmamı söyledi doktorumuz ve ben şok sabah izler geçmişti
SevgiSelim14 BuluttBey baktım simdi tek karnında çok başka yerlerlerinde az umarım terlediyinden olmustur
SevgiSelim14 aselliyam23 ya kan testiyle mi yapıyorlar yoksa doktor bilebilir mi bakmayla bide keyfi iyi off umarım kötü bisey değildir
aselliyam23 SevgiSelim14 çocuk doktoru analiz ediyor ama anlamiylar biz götürdük anlamadı alerji dedi meğer hem alerjisi varmış o dönem hem uyuz olmuş biz alerjinin üstünde çoğunlukla durduk git gide ilerledi huysuzluk kaşıntı mahvoldu bebeğim sana tavsiyem hiç geciktirme götür isilik gibi durmuyor ya alerjisi var bebeğinin yada uyuz olmuş çok geçmiş olsun Rabbim bebeklerimize şifa versin ben şuan hem alerji hem uyuzla mücadele veriyrm çok zorlu süreç umarim biran önce geçer bu günlerimiz 😞
BuluttBey SevgiSelim14 bizde kızımda yaşadık sadece karın bölgesinde çıktı ki 6. Hastalık olsa bile bu kızarıklık çıkınca tehlike kalmıyor ve 2. Gün kendi kendine sönüyor
ikiprensesannesiiiii SevgiSelim14 6.hastalıkta 3 gün yüksek ateş oluyor daha sonra ateş düşüp vücut dökmeye başlıyor. İsilik sizinki muhtemelen. Troysd diye bir krem var pişik için de kullanılıyor onu sürün geçer hemen
BuluttBey SevgiSelim14 şu iki gündür ateşi var mıydı? Bana havalar tam anlamıyla ısınmasığın için isilik gibi gelmedi . Alanya’da olsa isilik için daha erken. Uyuzda olsa sürekli kalınırdı farkedersiniz diye düşünüyorum bi 6.ay hastalığı kaldı diğerlerini eledim 😅
SevgiSelim14 BuluttBey yoktu keyfide güzel bugün hep oynadi sevinçliydi yanı ama duş aldiriken ağladı Canı yanar mi ki öyle olunca
Betlcelik SevgiSelim14 4 buçuk aylık oğlum yaklaşık 15 gün önce olmuştu böyle vücudu ama ondan 3 4 gün önce iki gün 38 derece ateşi olmuştu doktor ya isilik yada ateş sonrası olmuş önemli değil demişti ama yinede doktor en azından sağlık ocağına götür derim
SevgiSelim14 Betlcelik evet takiplicem bu gece sağlık ocağı yakın bisey derse hastaneye gideriz hemen
SevgiSelim14 aselliyam23 yaa kıyamam keske onlsra bisey olmasa 🥺teşekkür ederim yarın gidicegiz suan huzursuz degil ateşi de yok