Merhaba bugün en son yemeği 2 de yedim ve saat18:30 da böyle yüreğime bi baygınlık hissi oturdu böyle sanki bi sonra 3 tane kesme şekeri yedim birazcık uzandım sonra yemek yedim şimdi biraz daha iyiyim artık kan şekerinden mi olmustur ben hemen efam yapıyorum ya yok acaba diyorum kalp krizimi geçiriyordum noldu nasıl oldu diye saatlerdir onu düşünüyorum ya