Karadeniz04 Kzlar 4 buçuk aylık bebek kaç günde bir kaka yapmalı ve benim bebeğim koyu yeşil kaka yapiyo neden acaba bilenler yardm edebilir mi🤗
BuseBlt Karadeniz04 4 ay 10 günlüğüz bizim de yeşil genelde ama mama ile besleniyor bu yüzden normal bizim. Siz anne sütü mü veriyorsunuz? Genelde her gün yapmıyor bir gün yapıyor bir gün yapmıyor, normal dedi doktorumuz. Mama alanlar için 4-5 gün normal diye biliyorum
Ss1aa Karadeniz04 normal bizde öyleydik . Doktor ateşi ve huzursuzluğu olmadığı sürece kakanın rengine çok takılmayın dedi . Anne sütüyle besleniyor,
Wonderm Anne sütü alan bebeklerin 2 hafta sonra yapması bile nomalmiş. Yeşil kaka süt ağırlıklı besleniyorsa olur kısa mı emiyor? Bence aynı memeyi 2 defa verin ki yağlı sütüde içsin yoksa kilo kaybı olur bu seferde mama başla der doktor
Wonderm Wonderm pardon su ağırlıklı demek istedim. Memeden ilk su ağırlıklı süt gelir sonra yağlı kısım gelir