ErenAlim 6 günlüğüz sarılığımız 3 günlükken sınırda çıkmışti. Doktorumuz 2 saatte bir emzir geçer dedi. Sütüm tamamen indi çiş kaka takibinden duyduğunu biliyorum. Sorum şu gözlerindeki sarılık renk hala gitmedi napmalıyim.
_BirKalpteikiPrens_ ErenAlim gözlerdeki sarılık en son geçer demişti doktor bize benim oğlumda da vardı en son gözlerinde kalmıştı
kullanilmiyor1205 ErenAlim 2 saat bebek için fazla saatte bir emzirmen lazım demişti bi kaç doktor oda en fazla bir saat bekletilmeliymis
ErenAlim _BirKalpteikiPrens_ değer 14 tü. Tedavi 17 olunca başlıyormuş. Sık sık emzir geçer dedi. Doğduğundan da eminim.
ErenAlim kullanilmiyor1205 çok beklemiyorum hatta çoğu zman yarım saatte bir üst üste 5 defa emdiği bile oluyo
_BirKalpteikiPrens_ ErenAlim bizim de 13.5 du çok şükür yavaş yavaş düştü zamanla geçer Allah’ın izniyle aç kalmasın yeter bende panik yapmıştım çok gözleri neden geçmiyor diye dokturumuz en son gözlerdeki kayboluyor demişti içim rahatlamıştı sizinki de geçer Allah’ın izniyle 🤲🥰
BuluttBey Göğsünde sarılık olmadıkça korkmayın , genelde sarılık değeri yükseldikçe vücutta sararmaya başlar . Gözdeki sarılık biraz daha geç geçiyor . Uykuya meyil azaldıysa kendisi ağlayarak süt istiyorsa . Ve çişli bez sayısı iyi ise korkmayın
Ugurluyolum ErenAlim meraklanmayın 😊 şuan acıktığını hissetmiyor 2 saatte bir uyandırın belli bi süre sonra kendi uyanıyo zaten acıktıkça kaldırmanıza gerek yok 🥰