Streptekok Toplu ortama girdiğim zaman asla bağirişlari ,ağlamaları durmuyor arttıkça artıyor. Çok yoruluyorum. Neden böyle oluyir ,ne yapmam lazım şimdi de yatırdım 10 kere uyandi
ayseeeasln21 Streptekok 4. Ay atağında olabilir canım bu atak dönemlerinde sık sık uyanabiliriyolar çünkü . Kalabalık için de belki korkmuş olabilir birden çok yabancı insan gördüyse
Nehirgizen Streptekok atak süreci bu 😂hepimizin yaşadığı tükendiği çooook yorulduğu bir dönem Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Halimea Streptekok bizdede var daha devam ediyo 6 aylik olduk kızımla dışarı çikarken 2 durmuyo ağlama krizleri var 😥
BuluttBey Artık dünyanın farkında yabancılaşma , alıştığı yüzden başka yüz görünce korkup tepki vermesi çok normal . Biz o dönemi daha çok dışarı çıkarak ve çocuk hazır olmadıkça kimsenin kucağına almamasını ,sevmemesini sağlayarak aştık
Bus_ra65 Atak haftası olabilir. Ev hep sessiz ise kalabalık ortama girdiğinde rahatsız olabiliyor. Benim bebeğim de öyleydi hatta insan içine cikamiyordum korkuyordum. Sürekli gir çık yaptım o ortamlara bebeğim alıştı. Stres yapmayın alisacaktir🥳
Dtfatma Streptekok aynı ben bu:) tam 4 aylığız aynı şeyleri yaşıyoruz galiba atak dönemi sağlıklı olsunlar da bunu da atlatırız napalım:)
Liyamomyy Streptekok Ayyy 4. Ay atağı olabilir tammm 2 ay sürdü bizimki bittim tükendim çok skur geçti
Streptekok Liyamomyy bende bitmek üzereyim. Ne yemek yiyebiliyorum ne de çay içebiliorum başım acayip catlio
Mamzelle_Merve57 Streptekok benmki de 4 aylık 2 gundur uyumuyor gunduzleri.. geceleri de cok bölükkk .. sırtı , poposu yere değsinn dünyayı yıkıyor , çokk bunaldım 🤧 atak demekkk böyle bişeymiş..
ebozbey Streptekok ahhh ahhhh ben ne çektim neeee xiflik çığlığa kalıyor dışarı çıktığımda felan atak geçiriyor seninkide
girl50 Streptekok aynısını o ayda yaşadım. Şimdi de kapıya biri gelsin de kızım kaçıp evlerine gitsin 😂😂
asyaninannesi_01 Streptekok sessizliğe alıştığı için canım oluyordur benim kızımda öyleydi bir yere gidince uyumaz sürekli ağlar huzursuz olurdu evde TV açtım yüksek sesle öyle öyle alıştırdım şuan sorun yaşamıyoruz