Tosbikkizim Kızlar 1 hafta oldu tahlil vereli hastaneden hala sonuç yok. Şikayet vara baktım benim gibi olan kişiler var bu tarihlerde. Peki nasıl yapcaz, doktora direk gitsek o görüyor mu
Nefeess Tosbikkizim Bende kızımın sonucunu e nabızdan takip ediyordum randevu günü geldi hala sonuç görünmüyordu ama çıkmıştı e nabıza yüklenmemiş demişlerdi doktorunuz görür mutlaka