Kızlar aklıma nişey takıldı.
zaten nblnin prebiyotikli d3 damlasını kullanıyorduk. 4 aylık olduk doktorumu sidefer verdi. İkisini birden mi kullanıcaz? D3 damlasıyla kan damlası aynı şey mi bi kafam karıştı benim 🥲
ilgili bilgili olanınız aydınlatırsa sevinirim 😅 teşekkürler 🙏🏻