Aysun92 merhaba, çok geçmiş olsun. Emzirirken kucağıma almadım yatarak emzirdim. 11,5 aylık oldu halen o şekilde emiyor, alıştı. Köprücük kemiği ile alakalı hiçbir problem yaşamadık. Endişelenmeyin. Çok iyi doktorlara götürdüm. Bandajlanmanın doğru olmadığını kasılı vaziyette kaynama yaptığını, hareketi zaten engellemediğini söylediler. Dolayısıyla biz hiçbir şey yapmadık. Bebeğim gayet normaldi. Kolunu arzu ettiği gibi oynattı. Sadece giydirirken önce kırık koldan başladık. Soyarken en son kırık koldan çıkardık. Emniyet maksatlı 1 ay bu şekilde yaptık. Oraya hiç dokunmadık. Zarar verecek hareketleri kendisi yapmaz dediler. Sahiden yapmadı. Hazır olduğunda yeniden dönmeye başladı. Emekledi, süründü. Her şey yoluna giriyor. Merak etmeyin