_caykolik AnnaKurt Sağlık konusunda iyi ama huysuzluğu başladı yeni doğan bebek gibi kucağımdan inmiyor uyku denen bişey kalmadı ağlıyor sürekli kafayı yiyorum oruçlu 😔
_caykolik Gryffindor anlamları güzel aslında ben elizan ismini de seviyorum uzaksan gelen ezan sesi demek
ly35 ecrin çok uyduruk ve fazla var ya. ceren daha iyi ama öneri isterseniz; ekin, gökçe, inci, defne, leyla, mercan benim beğendiklerim 🧡
Ecrinmoms00 12hayat34 benim kızımın ismi Ecrin Esma Ecrin ismi koymak sakıncalı diye bir söylenti var biz bunu bir hocayla konuştuk biz bu ismi Allah’ın hediyesi anlamında olduğu için koymak istedik hocada bize niyet önemli sizin niyetiniz güzel bişey olmaz dedi bizde koyduk Ecrin Allah’ın hediyesi Esma da Allah’ın isimleri esma ül Hüsna olduğu için koyduk Bence Ecrin ismi daha güzel
Esra_Deva 12hayat34 Bu isim konusu çok göreceli. Yani bana hoş gelen size gelmeyebilir. Ama benim için bizim için ayrı bir anlamı önemi vardır biz biliriz onu. Ben hamile kaldığımı öğrendiğim an sanki tüm yüklerimden kurtulmuş, rahatlamış, tüm acılarım artık sızıya dönüşmüş gibi hissettim. Hamileliğim boyunca da bu rahatlığım devam etti. Cinsiyetini öğrenmeye gideceğimiz gün bu çocuk bize Deva oldu adı da Deva olsun mu dedim bi anda. Kız erkek fark etmez ne olursa Deva olsun dedim. Eşimde sağolsun ikiletmedi. Aayy anlar geçti gözümün önünden uzattım kusura bakmayın 🌸 Size de fikir olsun 💜
BuseBlt 12hayat34 sağlıkla kucağınıza alın 🙏 mutlaka ikisinden birisi olacaksa Ceren. Ama benim kızım olsaydı Eylül ismini çok istiyordum. Eylül Sıla, Yaren