12hayat34 SelaminAleykum kizlar hayirli ramazanla Allah nasib ederse mayisin 16 da sezeryan dogumum var ama kizima daha isim bulamadim iki isim arasinda kaldim biri ECRİN diyeri CEREN sizce hangisi daha guzel
Gryffindor 12hayat34 Ya ikisi de değil desem üzülmezsiniz değil mi ? Ama ikisinden biri olacaksa kesinlikle Ceren. Ecrinin bilinen anlamı doğru anlam değilmiş
Minnaktospik 12hayat34 Ecrin koyulmasi uygun olmayan isimlerden diye biliyorum. Ceren guzel ama baska secenekleriniz vardir belki 🙃 Bu arada 16 mayis benim de dogum gunum saglicakla gelsin bebeginiz ☺
ftsdmrhn Başka ihtimal yok mi, veren güzel bence ama daha güzel isimlerde var. Ecrin ismi çok uyduruk bence
Deletedmom_109 12hayat34 gökle ilgili olan ve güzel, dinç ayrıca mavi gözlü kişi anlamına geliyor diye biliyorum
Gokturk_27 Meva ismi anlamı dA kendisi de çok hoş geliyor bana. Umay ismi de güzel buluyorum ama çoğu kişiye garip gelebiliyor.