Anneler 21 aylik bebegim var ve yaklasik 2l3 aydir surekli kabiz ve son gunlerde iyice artti.yavrum kaka yapacam diye saatlerce ikiniyor ter içinde kalıp oldugu yerde sızıyor 😔ne yapacagimi sasirdim cunku cok yemek seciyor. Corba et süt yumurta yoğurt sebze meyve yemiyor gun icinde yalvariyorum resmen ama yok yemiyor.sadece ekmek yemek istiyor.ne yapacagimi bilmiyorum bilgilerinizi benimle paylasirsaniz çok sevinirim