Bugün Kadın doğuma gittim spiral taktırmak için Kan ver dedi Ama önce gel bi ultrasonda bakalm dedi, karnımı actim baktı Miyommu var sende dedi hayır dedim bende, sonra tamam Gazdır ozamn dedi Gaz toplanmıştır dedi, sonda giyindim kan verdim geldim Çarşamba günü taktırmaya gidicem ama şuan aklıma düştü beni bir korku aldı yani olabilirmi, neden öyle söyledi ki miyom ne alaka Yani ben 10 ay önce doğum yaptım En son Ozamn gittim hastaneye