Kizlar 4 yasinda kizim kulagim agriyor diye aglamaya basladi aksam 2 saat falan oluyor calpol verdim ama hala kivraniyor esimde yok gorevde en azindan yarina kadar bana ne iyi gelir yardimci olur musunuz ruzgar vardi bugun disarda ondan mi oldu anlamadim