bebegimhosgeldin 3.5 ay önce doğum yaptım benim açılmam 3 cmdi hastaneye yatışımı yaptılar ben kayınvalidemi aldım yanıma annem uzakta diye çok zor durumdaysanız aileniz burda değilse eşinizide alabiliriz dedi ama ben eşimi almak istemedim çünkü yardımcı olamaz diye düşündüm, iyi ki de almamışım çünkü sancım çoğaldıkça baya kötü oldum eşim bayılırdı heralde. 2 saatte bir kontrole geldiler ama gerçekten doktordur hemşiredir ordaki temizlikçi bayanlar hepsi o kadar iyilerdi ki herşeyde yardımcı oldular. Doğum yaptıktan sonra seni başka odaya alıyolar ama oraya eşini istemiyorlar annen yada bayan bi akraban olcak çünkü odada iki kişiyle kalınıyor.