brmelekannsi 6 ay önce sezeryan doğum yaptım belden iğne vurdular ama omuriliğimde ağrı olması normal mı sizlerde var mı? Resmen omurilik kemiğim ağrıyor başka yer değil hamileyken felan v3ya öncesinde bir ağrım yoktu
Zehraalparslan brmelekannsi bende suan tam 6 aylik oldum sezaryan benimde ayni sekilde oldu dogumum ama cok sukur hic agrim yok
nur-nr_123 brmelekannsi bnmde ayakta kalınca çok belim ağrıyor ama hamileykende vardı bu ağrı bide belden uyuştururken tek sefwrdemi oldu çok mu uğraştıkar cnm
Elisa1932 6 ay oldu doğum yapalı ilk 2 ay bacaklardan sakat kaldım yuruyemedim. Şükür geçti ama arada bacaklarıma ve belime vuruyor. Kalsiyum ve magnezyum beni ayaga kaldırdı şükür biran hiç yürüyemicem sandım.
brmelekannsi nur-nr_123 tek seferde vurdular yani iğneyi bi vurdu çıkardı biyere daha vurdu sanırım hatırladığım
Mucizem2020 brmelekannsi benimde 21 ay oldu ama hağla hissederim yerini hele elleyince daha da çok hissediliyo ama kime sorduysam.sezeryan olanlar herkez hağla ağrır der
iki_tospik_annesiii brmelekannsi Ben iki doğumumu belden uyuşturma yaptım hiç agrım olmadı cnm büyük oglum 23 ay 12 günlük küçük oglum 3 ay 9 günlük
Oglusum1 brmelekannsi 7.aya giriyoruz hala devam ediyor ağırlarım maalesef. Tabiki ilk zamanki kadar değil ama henüz geçmişte değil.🤦🏻♀️
nur-nr_123 brmelekannsi 2 kere mi o zmn cnm belki ondan cnm biraz uğraştıklarında daha çok blirti olabiliyor diye biliyorum ama
nur-nr_123 brmelekannsi bn dpktoruma bunu sormuştum ameliyat önce belden vurulan iğne bel ağrısı vs yağıyormuş gibi o da bana spor yaparsan dikkat edersn çok kilolu olmazsan bi sıkıntı olmaz dedi
smyakf 14 ay oldu doğum öncesi olmayan bir ağrı var tam iğne yeri özellikle. Ayakta çok durunca ağrıyor genelde