Muaziim 0,05 gram (sıfır virgül sıfır beş) 0,5 gram değil kızlar kesinlikle yanlış anlaşılmasın. Fiyatı 69 tlden başlıyor. Minnacık çok ufak bi şey 20 tane olunca 1 gr altın yapıyor. Sizce birikim olur mu
meyaski Muaziim Ben yatırım amaçlı uygun olmadığını duymuştum ama bir kuyumcuya gidip sorun derim yine de. Bir de benim3-4 sene önce biraz birikmisim vardı. Altın almaya gittiğimde adam yatırımlık mi dedi. Evet dedim. Altını kesip verdi. Elinizde ne kadar varsa ona göre de kesip verebilirler. Bir sorun kuyumcuya
midekoruyucu Muaziim neden olmasın, damlaya damlaya göl olur. Ben sizin yerinizde olsam fiziki değil bankadan alırım. Dursun kenarda, hem bankadan alınca ne kadar paran varsa o kadar alıyosun. Ben öyle parça parça baya biriktirmiştim ☺️
BuseBlt Muaziim kaybetmiyorsa bence olur neden olmasın. Gram yapamıyorsanız eldeki para gitmesin en azından ufak ufak o şekilde yapılabilir
MinelAskEla Olur tabi ki önemli olan bi yerden başlamak ve aldıgın altını unutmak ve sürekli oraya ekleme yapmak
Baakpnr- Azraam gram olarak tutar giriniz bir de tl olarak tutar giriniz diye iki seçenek var ziraatte .
BuluttBey Onun yerine fiziki dolar almanızı tavsiye ederim . Yada internet bankacılığından dolar/altın hesap açıp. Nakit geçtikçe ekleme yapmanızı
Winnithepooh Muaziim bende gördüm 0.10 0.25 vb diye aynı sizin gbi düşündüm ama kuyumcular almak istedim daha uygun olur diye düşündüm soramadım kuyumcular bu kadr küçükleri satıyor mu bilmiyorum ve netten alip kuyumcular götürüp satmayan olmuştur yorumlarda saticida sertifikalı ürün vb yazmış kafam karıştı ondan benimde
DunyamMavi Muaziim o şekilde zor bence kuyumcuya gidip onu tek tek almak bile külfet onun yerine banka gram hesabı açıp 100-200 tl ne kadar bulduysan alırsın mobilden. Daha pratik ben işe ilk başladığımda tüm ödemelerimi yapıp kalan paraya hep öyle yaptım. Damlaya damlaya göl oldu cidden. Evime peşinat olarak vermiştim. 2017 eylülde atandım 2019a kadar 15bin para etmişti.