Prenses070219 Sıçramadan mı yoksa bebeğimin kendi huysuzluğundan mı anlayamıyorum çığlıklarla sinirle ağlamalar sürekli mızmız haller. Sizde durumlar nasıl?
Sedaf Bi ara benimkinde de vardı rahat uyuyamadı yavrum şimdi baçının yanına kuranı kerim indirdim daha huzurlu uyuyor