Bebeğim 27 aylık geçen ay kreşe başladı ve hastalandı onun tedavisiyle uğraşırken 2 gündür inanılmaz değişti başta hastalıktan dedim ama yok değil kesinlikle. Dün gece ayağımda sallamadim diye gece 12den sabah 8e kadar hiç bıkmadan usanmadan bağıra bağıra ağladı. Kendini yerlere atiyo mesela makarna yicek makarna düştü diye yerlerden yere atıp saatlerce agliyo gerçekten delircem sakin olmaya çalışıyorum sarılıyorum beni itip daha çok agliyo kimler yaşadı bu durumu ne zaman geçer iki günde yaşlandım resmen 😔😔😔