Baakpnr- 4. Ay atağı var. Birde aşı yaptırırsam hiç baş edemem diye yaptırmadım 4.5 aylık şuan . 2. Ayda aşı yaptırdım meme reddi yaşadım memeyi zar zor bıraktırma dan devam ettim bunu 4. Ayda yaşamak istemedim. İkinci sebebimde bu olduğu için yaptırmadım.