Merhaba kızlar adetim gecikti ve biraz akıntım var ama geri çekilme ile korunuyor,um normalde âdet olacağım zaman alnimda sivilce çıkar onun hemen ardından âdet olurum ve şuan karnimda çok kötü ağrı var âdet ağrısı deil biliyor,um ayy esimi şimdi test aldırmaya gönderdim 🤭bir yandanda sevinçli acaba iki çizgi,mi olacak bir yandan üzgünüm kizim 1 yaşında daha ay k.b karışık yazdım başına gelen varmi test gelmeden catliyacagim.biz eşim geri çekilme korunuyor uz asla afedersiniz içime boşalmadi.