Ya şu kıyma olayını bir türlü yapamıyorum oğluma kıyma aldım küçük küçük buzluğa attım kendimize yaparken önceden aşağı indirip çözüyorum çocuğa vermeden önce de mi öyle yapmalıyım acaba az önce kıymalı kabak yemeği yapayım yesin dedim soğanı koydum kavurdum kıymayı attım kıyma çözülmüyor taş gibi o sırada soğanlar yandı kapkara yani sinir oldum attım çöpe sizler nasıl veriyorsunuz mesela nasıl yapıyorsunuz hafta da kaç gün veriyorsunuz