Kızlar bu markayı kullanan var mı
Biz bu markanın 2 numarasıyla başladık diğer markalara göre küçük kullanan bilir
3-5 kilo arası kızım şimdi 15 günlük nerdeyse 140 tane falan bez kullandık 3 numarası da ,4 -6 kilo arası
4 numarası ise 8-12 kilo arası.bana 4 çok büyük olur gibi geliyor
Elimde şuan 170 tane 3 numara var ben smdi bı 170 tane daha 3 numara 150 tane 4 numara mi alsam yoksa ikisini de 3 numara mi alsam
Elimdekiyle toplam 400 kusur tane 3 numara olmuş olacak
40 günlükte sonra fazla mi büyüyor çocuklar
Kızım 3800 şuan 15 günlük
Babyturconun 3 ve 4 numarası arasında çok fark var mi