18 aylık kızım. Uzun zamandır burnundan nefes alamıyor ağzı açık uyuyor. Doktor soğuk algınlığı olduğu zamanlar normal dedi ama bu çocuk hep aynı aylardır herhangi bir soğuk algınlığında geçmesi gerekir ve ya ara ara tekrar etmesi gerekir biz bu durumu sürekli yaşıyoruz. Horlama var ve uykuda nefes tutma gibi durumlar yaşıyoruz.
Nefes alamadığı içinde uyuyamıyor derin asla dalamıyor en fazla 15 dk içinde uyanmış oluyor tıkanıklık nedeniyle. Böyle bir durum yaşayan tecrübeli annelerden ricam ne kullandınız deneyimlerinizi paylaşır mısınız ?