Olmazbebek Merhaba anneler sezeryan oldum beşinci günüm bugün sütüm az geliyor artırmak için ne yapabilirim kızım doymuyor mama veriyorum mamayı vermek istemiyorum bugün kontrolde doktor hafif sarılık olmuş dedi bol bol emzir dedi
Ninfea Olmazbebek emzirdikçe sütün artacak, ama istersen sağım yapabilirsin o da süt arttırıyor çekim gücü yüksek olduğundan. Güzel beslen, ceviz, hurma, bazem ve fıkdık güzel süt arttırıyor ve sütünün kalitesi de artar bunlarla.
Sedaf Olmazbebek diğer arkadaşların dediğine ek olarak sütün emzirdikçe gelecek ve daha çok yeni gelir merak etme ben habire sağdım birkaç gün aç bırakmamak için (hafif sarılık vardı bendede) mama verdim şimdi sadece anne sütü alıyor sakın üzülme
Deletedmom_123 Kuzum dut hurma kayısı karışık hoşaf yap bende çok süt yaptı pozitif düşün şuan kritik zamanı bebeğin o yüzden mamayı ihmal etme ben vermedim 20 günlük olmasına rağmen hala sarılığı kaldı gözlerinde