Arkadaşlar bebegim doğum sonrası enfeksiyon nedeniyle yoğun bakımda antibiyotik tedavisi yapıldi şükür cuma gunu cikti ama sürekli uyuyo bide acikip uyansa bile daha ağladığını hic duymadim sadece kendini sikiyo kızarıyor ee ee die aglamaya calisiyo ama tam aglayamiyo normal mi bu durum anlamadim ki