minnosanne0 Merhaba hanımlar, Bugün iki aşıyı olduk huysuzluk olmadı. Şuan ateşi de yok ama sürekli uyuyor sabah 10 da aşı olduk toplasan 2,5 saat uyanık kalmıştır. Sizlerde de oldu mu?
cydcvk minnosanne0 rotanın zaten pek yan etkisi yok canım ama verem huzursuzluk yapabilir ateşi yoksa panik olmayın. Gece de bakın ateşine
kutlaym minnosanne0 rota virüsü aşısını 3 aylıkken yapmıştım, aslında pek etkisi olmuş onun, karma aşı uyku yapmış olabilir. Benim bebeğim de 2 ay aşısında ilk gün öyle oldu. Gece biraz ateş yaptı. Kilosuna göre calpol vermiştim. Şifa olsun
Ninfea Neden aynı anda yaptılar iki aşıyı? Genelde iki üç gün ara ile yapılıyor. Bana doktorumuz öyle söylemişti. Aynı gün yaptırma diye. Ağır gelmiştir muhtemelen diye düşünüyorum, uyku yapmıştır bu da 🤷🏻♀️
minnosanne0 Ninfea sağlık ocağındaki hemşire verem için ayda 1açıyoruz dedi rota virüsü yaptıracaksan onu da aynı gün yapcaz dedi. Kendimize bir doktor bulamadık henüz.
Sedaf Sedaalya verem hariç diğer iki aşıyı yaptırdık bizde 2 hafta önce akşamı ağlamaktan hastanelik olmuştuk. Arabada gezdirin bizimki öyle uykuya daldı ama bi 7 8 saat sürekli ağladı yani
Sedaalya Sedaf 1,5 saattir uyuyor şuan uyanınca bakalım nasıl bir tepki vericek umarım ağlama tutmaz yine