Ben yazmadım ama bir arkadaşım içerik üretici olarak çalıştı bir süre. Kelime başına ücret alıyordu. Beğenilmezse red yiyordu emeği çöp oluyordu yada dil bilgisinde hata varsa revize istiyorlardı öyle çok kolay ve para kazandıran bir iş değil. Ama kazanan var mı eminim vardır