Kubra3525
Cesarete bıraksaydım herhalde bi 5 sene bişey yapamazdım 😂😂 korunduğum halde kaldım o yüzden sürpriz oldu bize
benim ilk oğlumda çok midem yanmıştı onun haricinde pek bi şikayetim olmadı ikincisi de kendi kendine büyüdü karnımda bi başlarda bulantım oldu sonra yine doğuma kadar mide yanması yaşadım başka bi sıkıntım olmadı bide ikisi de erken Doğdu 37 haftalıktı biri biri de 37+4