Deletedmom_58 Bizim cimcimeyi dışarı çıkarıyoruz çıkmadan karnının tok ve altının temiz olduğuna emin olduktan sonra çıkarıyorum ama çıkınca eve gelene kadar ağlıyor elim ayağıma dolaşıyor napsam sakinlestiremiyorum
Halimea Deletedmom_58 2 oğlum seviyo onlar icin çıkıyorum ,kucuk kizim sevmiyo boğazı yırtılana kadar ağlıyo , 🥺
tubiiik_ Deletedmom_58 benimkide disarda uyuyor binaya girince gozler aciliyo evde agliyo camdan baktiriyorum susuyo 🤷🏽♀️
Sedfibomlksh16 Deletedmom_58 sizin bebegiz daha büyükmüs benimki daha 2.5 aylık bakalım huy degistirmez insaAllah.Bide bazı bebekler evini daha cok seviyor bence o yuzden huysuzluk yapabilir sizinkide
Deletedmom_58 Sedfibomlksh16 kışın hastane dışında çıkaramadım dışarı şimdi yaz geldi eve gelene kadar hoşaf oluyorum
Minikkkuss Geçen yaz 2 3 aylıktı balkonda sakinleşiyordu sadece 😊şimdi 11 aylık dışardan eve gelince ağlıyor
Asllihhan Deletedmom_58 4 aylık oğlum çok seviyor dışarıyı. bebek arabasını yaşıyorum ama sanki içinde bebek yok gibi, sessiz sedasız izliyo her yeri. Uyuyor uyanıyor emziğini emiyor etrafına bakıyor :) yemek de yiyorum kahvemi de içiyorum arkaşımla ya da eşimle de geziyorum
Deletedmom_23 Deletedmom_58 Çok seviyor. 20 günlükten beri dışarılardayız. Bebek arabasında gezmeyi de araba da gezmeyi de çok seviyor. 🤗
Deletedmom_58 Balkizlarim valla evde de sıkılıyorum bacı hava almaya çıkalım diyoruz alamadan geri geliyoruz 🤣