Mom52 bende kızım 1 aylıkken kontrol ettirsin 1 cm açıklık çıktı doltor freska yastığı diye bişey verdi bacaklarınınaçık tutması için ama kullanamadım çocugum rahatsız gibi geliyodu çirf bez kullandım 2 ay bi sonraki gidişimde 3 aylıkken röntrgen çekildi normal dendi kaç cm o öenmli 1, 1 bucuk cm se takmaya devam et düzrlir inşallah düzelmezsr sana da bandaj gibi bişey var onu veirrken 1 2 ay onu kullanırsın çoook çoook ileri düzeylerdeyse ameliyat getekir