sm_goktugada kızlar oğlumda verdiler kullandığım günler gaz daha fazla arttı ara ara kullandım kızım da veridler yine aynı durum başka önerebileceğiniz kabızlık yapmayan gaz yapmayan D3 önerirmisinzi 3 aylık şu an
Minnosannesiii sm_goktugada decatabs kullandım sağlık ocağının verdiği d vitamini direk çöpe atmıştım
Melisinannesi13 sm_goktugada bize sağlık ocağından devit verdiler ama bizde ocean vitamın d3 kullanıyoruz
zeynosunannesii Pedia d kullanıyoruz kızım 6 aylık hiç bir sıkıntı olmadı doktor yazmıştı. Özel bir damla değil devlet karşılıyor