minikbabyy Asel2022 valla benim bebeğim 3güne bir yapar doğduğundan beri. 2ay 19 günlük şu an. Sizin hep mi öyleydi yoksa bi kaç gündür mü öyle? Gerçi 10 güne kadar normal kabul ediliyor
Ayaz2016Alya2022 Asel2022 1 hafta ya kadar normal diyorlar ama ne yap biliyormusun sabah akşam bır kaç kaşığı zeytınyagı ver bende kızımma verıyorum ama zeytin yagını kızdır soğut öyle canım
Sedaalya Asel2022 8 gün yapmadı kızım. Tam 2 aylık. Doktorum 10 güne kadar normal demişti. Bnde anne sütü veriyorum
Asel2022 minikbabyy normalde hergun yapardı duzenli gaz damlası kullanmaya başladık sonra ne olduysa oldu sapsimlex kullanıyoruz
minikbabyy Asel2022 anladım canım benim annem kardeşime kulak temizleme çubuğunun ucuna zeytin yağ değdirip afedersin kıçına hafif sokuyormuş hemen yapar diypr şükür onu yapmak zorunda kalmadım ama zeytinyağı içirmektenseno daha mantıklı
Belinaybebek Asel2022 Benim kızım günde 4-5 kez kaka yapardı. Ek gıdaya başladık şimdi artık her gün bile yapmıyor. 5 ay 24 günlük