Safiye_07 Merhaba 6. Ayımıza daha yeni girdik.ek gıdaya geçtik ama su ne zaman ve ne kadar verilmeli?görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim değerli anneler🙏🌸
Elvinmeva Safiye_07 ek gıdaya başladığında vermeniz gerekiyor havalarda sıcak artık bence verin her ek gıda aldıktan sonra ve ara ara teklif edin suya alışsın
QueenMommm Safiye_07 ek gıdaya geçtiğin zaman verebilirsin canım ben sadece yemek yedirirken veriyorum arada zaten emiyoda ordan su ihtiyacını alıyor
Toprakseyran Safiye_07 doğdu doğalı veriyorum yazın ortasında doğdu ve doğduğundan belli hem suyu çok seviyor hemde çok susuyor. Birde oğlum 3.ayında mamaya başladı şuan 10 aylık
MerveAkty Safiye_07 antalyanin temmuz sıcağına doğdu 2 kızım da ikisine de doğduğu günden beri verdim