biryavuzkusu Kızlar süt arttırmak için bu tabletlerden kullanan ve memnun kalan var mı hangisini önerirsiniz?
Ayazhan-1302 biryavuzkusu ben solgarin bira mayası tabletini kullandım göğüs ucum ve sütüm yoktu ilk başta sezaryen olduğum için ve aşırı stresli günler geçirdim yinede çok şükür 2.5 yasa kdr emzirdim solgara bağlıyorum bunu
biryavuzkusu Ayazhan-1302 aa süpermiş canım benimde ikinci bebeğim sütüm var ama ilk 15 gün kilo almadı hiç mamaya başladık. Mamayı bırakmak istiyorum inşallah bendede işe yarar. İlk çocuğumu 8 ay emzirebildim oda mama ile birlikte içimde ukde kaldı