Honeybear Kızlar böyle bi elbisem var kumaşı gömlek kumaşı gibi altına bu ayakkabı nasıl olur bilemedim sizce bide şal olarak hangisini takıyım 🤔
Zeliff Honeybear ayakkabı güzel olur. Şal olarak sağdan ikisi güzel olur. Koyu olan sert durur gibi geldi bana.
mavibozkurt Ayakkabı etek ucunauymus. En sağdaki şal da ortadaki etek rengine uyuyor. Koyu kahve takmayın. Çok hoş olmuş güle güle giyin🌸🧡
Halimea Honeybear 1 ci sal yüzünüzü boğuk gosterir elbiseniz açik diye , 2 ci sal modelinden mi bilemedim aşırı kırışik 3 . En guzeli o olur .
NehirVolkan Honeybear çok güzel olmuş mutlu günlerde giyim inşallah 🌸 sağdaki kahve ortada ki çizgi ile güzel olur 🌷