Kızlar ablam kanser. Yurt dışında yaşıyor ve yeni geldi bizi görmek için. Bebeğim 3 aylık ablam teyzesi olarak kızımı aşırı seviyor çok düşkün ve onda moral buluyor fakat dudağında uçuk var 2 gündür öpüyor kokluyor dudağından bile öpüyor kızımın ya bişey olur mu ablam gücenir diye bişey diyemiyorum kıskanır gibi olmak istemiyorum 🥺 hiç uçuklu biri bebeğinizi öptü mü bişey olur mu???