Kızlar bebegimin iki aylık olamsina bı hafta var yani bayramın ilk günü 2 aylık oluyosuan 5.100 gram evdekitartiya iki haftadır cikiyorum takip ediyorum yani kilosunu onuda kucaklayıp iki haftadır aynı kiloda almamış ve çok kusuyo dogdugundan itibaren acaba reflusu mu var doktora götürmeli miyim sizce normal mi