dorel bizimde 1 ay öyle dedi sonra ben sosyal hizmetleri aradım sordum eğer ay sonunda başvurduysanız birdahaki ay sonunda yatar dedi. Ben kasım 29 da doğum yaptım 3 ocak da ptt ye gittim yatmıştı. Ama telefonda sosyal hizmetler yattığı zaman yattı yazmaz ödeme aşamasında yazar siz parayı aldığınız zamam ödendi yazar arada ptt ye gidip kontrol edin demişti