biruykusuzanne ArdenGiz 4 ay sonra kaldım şuan oğlum Mayıs’ta yaşına giricek bende 26+2 hamileyim korunarak oldu sürpriz
yavrukussss ArdenGiz Ben oglum 10 aylikken kaldim suan 34 haftaligim suankik bir sikintim yok cok şükür 🥰
41143423cook ArdenGiz evt ben oglum 8 aylıktı hamıle kaldım suan kızım 3 aylık cok zor ama bı sekılde buyuyolar 😌😊
biruykusuzanne ArdenGiz şuanlık bir sıkıntı yok ama oğlum 14 kilo biraz tombik bir bebek ve çok kucakcı. İllaki ağrım oluyor ama şimdilik tıbbi bir sıkıntım olmadı Allah’a şükür 🙂🙏
ArdenGiz 41143423cook bebeğime ihanet etmiş gibi hissederim kendimi o daha çok minik ya 🥺bir de benim kimsem yok bana yardım edecek tek başımayım üstesinden gelebilir miyim 🤦🏻♀️
41143423cook ArdenGiz gelırsn bnde tek buyutuyorum allah kolaylıgını verıyor beraber büyücekler en guzel yanı bu uykusuz kalıyorsun falan ama alısıyorsun bu tempoya bnde cok üzülüp aglıyrdm düşünuyrdm sımdı pısmanm keske kndımı üzmeseydim allah ınankı yardm edyr