Arkadaşlar bebeğim 35 günlük. 2900 doğdu sonra sarılık geçirdik kilosu 2650 ye kadar düştü. Sürekli emzirdim mememde 3 saat kaldığını biliyorum. Geçen hafta 1 ay kontrolünde 3085 çıktı ve doktor kilo alımının az olduğunu mama başlamam gerektiğini söyledi. 2 gündür bebeğim emerken kavga edip ağlıyor. Önceden de ara ara yapıyordu ama şimdi hem emmek istiyor hem de ağzındayken bırakıp ağlıyor. Ne yapcağımı şaşırdım.