Merhaba. Bebeğim 16 gün boyunca yoğun bakımda yattı sütüm çok olmasına rağmen 20 poşete yakın eve geldi yine fazla diye.iyi bakılmadi yani 16 günde 300 Gr almıştı. 2 haftadır benimle 2.700 çıktı şuan 3200 oldu kilosu geride gibi henüz yeterli kilosuna ulaşsın diye ne yapmalıyım? Sütüm de yetiyor ama kilo için mama takviyesi yapmalı mıyım? Yardımci olabilir misiniz acaba benimle ayni sorunu yaşayan oldu mu?