Rabia4747 Kızlar sizinde bebeginiz emerken uyuya kaliyor sonra gazını cikarmioe uyandıktan sonra çıkardığı oluyormu benim bebeğim öyle emince uyuya kalior asla cikarmior uayndiktan sonra hemen gazını çıkartıyorum öyle emdiriorum sizde oyle yapionzmu
Ronya1303 Rabia4747 gazını cıkarmadan uyutmam asla . Bır kaç kez uyuya kaldı bölünmesın uyusun dedım besıge koydum kendı rahatsız oldu uyandı
NariNariKiminYari Rabia4747 uyusa bile sırtına vuruyorum karnını okşuyorum gazını çıkartıyorum illaki uyurken çıkarmış oluyor