10 ay önce doğum yaptım. Kilo olarak 3 kilo fazlam var ama göbeğim çok fazla kaldı korsede kullanamamıştım. Zayıflamak için dikkat etmedim biraz sağlıksız besleniyorum ama artık göbeğimi vermek istiyorum. Yeme içmeye dikkat edip yürüyüle sezaryen göbeği giden var mı? Göbeğimih gidebileceğine hiç inancım yok yemek yemeyide çok seviyorum malesef