Bebetom Valla bende dr dinledim doulaları dinledim ve bebeğime mama vermedim ilk 3 ay çoğunluk anne sütü verdim ama pişmanım birazda mama vermediğim için benimkide ilk 700 gr aldı ve şuan 5 aylık olduğumuz için daha az kilo alıyor. MamaYa karşı bir insandım ama şimdi pişmanım keşke en azından günde 2 kere mama verseydim diyorum. Hep sınırda kilo aldık biz , en azından şimdi birazcık daha iri bir bebek olabilirdi. Ben mamayı anne sütğne destek olarak verilmesinden yanayım. Bu benim şahsi görüşüm 😊