minisinannesiii33 çok erken kesinlikle. Güven duygusu zedelenir. Ben 2 yaşına dek odasını ayırmayı düşünmüyorum açıkcası. Ne olursa olsun, bu çocukları biz yaptık çilesine de katlanacağız. Eşiniz gitsin o odaya, siz çocuğunuzla yatak odasında yatın. Ya da tam tersi. Bi iki sene buna katlanabilirsiniz. Her şey çocuk için. Ama 4 aylıkken ayrılır mı yahu. Hiç akıl işi mi 🤦🏻♀️