Selâmünaleyküm kızlar.
Bebeğim bir haftadır hasta bugün doktora gittik elhamdülillah temiz çıktı her şey.
Sorum şu ki bugün sürekli uyudu. Hasta olduğunda uyurdu sürekli ama bugün biraz fazla sanki bilemedim. Sabah 7 de uyanmıştı arabada yarım saat, hastanede kucağımda bir saat, simdi de evdeyiz 3 saattir uyuyor biraz panik oldum. Ateşi falan yok ama uyandırsam mı ki normal mi bu durum? 13 aylık bu arada