Merhaba kızlar size fikrimi belirtmek için yazıyorum buna ihtiyacı olanlar vardır diye düşündüğüm için çünkü ben oğlumu sünnet ettirmeden önce sürekli post açıp öneri istedim çünkü inanılmaz korkuyordum buradaki görüşleri alarak da bebeğimi sünnet ettirmeye karar verdim 4 aylık hatta sünnet olalı bir hafta oluyor lokal anestezi ile sünnet oldu bebeğim hiç bir şey hissetmeden özel bir klinikte gitmeden 1 saat önce jetex krem sürdük ve o şekilde geçici bir uyuşukluk sağlandı sonra gidince uyuşukluğun sürmesi için ilaçlar yapıldı ki o yapılanları hiç hissetmedi bile sonra biraz beklememiz gerekiyordu başka bir odaya geçip bebeğimin karnını doyurdum ayağımda salladım uyuttum doktorumuz ve asistanı geldi ayağımda sallarken yani doğal uykuda sünnet etti çok şükür bebeğim hiçbir şey hissetmedi eve gittik akşam 8 gibi falan ağlamaya başladı bu arada calpol veriyordum ağrısı dinsin diye doktor önerisiyle ve doktorumuz bi süre çok ağlayabilir normal demişti o an pişman oldum keşke olmasaydı çocuğum ağlıyor diye mızmızlanması tabi ki normal ama o an öyle düşünülmüyor şuan da çok iyiyiz çok şükür 1 haftamız doluyor iyi ki sünnet olmuş bebeğim diyorum her gün ılık sabunlu suda oturma banyosu yaptık ve fito anestol krem sürüp kapatıyoruz doktorumuz sürmeyi bırakın dediğinde bırakıcaz kremi de asla karton bardak vs koymadık çünkü riski olabiliyor kanama açısından ve yanlış iyileşme açısından ya da her doktor ameliyat stiline göre öneriyor veya önermiyor bizim ki önermedi ve çok şükür atlattık biraz uzun oldu ama detaylı olsun istedim kafasında soru işareti olanlar için kusura bakmayın şimdiden neyse iyi ki yaptırmışım diyorum geçti bitti çok şükür daha büyük olsa daha zor olurdu diye düşünüyorum küçük olunca daha çabuk iyileşiyormuş gerçekten 🙏 bu arada Antalya da yaşıyorum gürsel ateşe yaptırdım sünneti de belki fikir olur Antalya da yaşayan varsa