Zeyzey67 123Seda yani hamileykende emziriyorkende boyamıştım kendim düz bi renk ama öyle ağır açma işlemi fln olmadı yni ben herhangi bir sorun yaşamadım
hemsirebianneee 123Seda benim kızım 3 aylık geçen hafta boyattım ama ombre dibe uygulatmadım her ihtimale karşı. Bir sıkıntı olmadı doktor onayıyla tabi