Kimeneayol Kızlar muhallebili kadayıf yapacağım ama kadayıfı kendim kavurmak istemiyorum malum bebelerle pek mümkün olmuyor. Marketlerde kavrulmuş oluyormuş alıp kullanan oldu mu
hemsirebianneee Kimeneayol sürekli alıyorum ben içine az bi şeker atıp yüne tencerede kavuruyorum. Güzel oluyo pratik
QueenMommm Kimeneayol ben yapmıştım hazır tavaya koydum içine biraz şeker biraz tereyağ öyle yapmıştım internette tarif var güzel oluyo
Minnakordek Kimeneayol onu çiğ alıp kavuran var mı 🤣🤣🤣 ben hep hazır kavrulmusu az iki dakka kadar şekerle cevizle az yağ kavurup yapıyorum çok güzel oluyor