Kızlar bebeğime bir şeyler dokunuyor gibi ama anlayamıyorum çok belirtimiz yok gürültülü kaka vardı hep yumurtayı kestim süt ürünler azalttım derken gürültülü kaka gitti gibi. Ama bebeğimin çok gazı var emdikten sonra kendi çıkarıyor 10 dk sonra tekrar gazı çıkıyor 5 dk sonra tekrar. Birkaç defa fışkırarak kusması oldu. Gazı çıkmayınca da biraz kusuyor. Mukus kan yok. Ne dersiniz bu bitmeyen gaz neden olabilir